Busveroer

Onze school organiseert leerlingenvervoer, neem hiervoor contact op met de directie voor verdere afspraken.

Algemeen

Er is een gemeenschappelijk leerlingenvervoer voor alle scholen van Lochristi. Het gemeentebestuur staat in voor de organisatie in samenwerking met de directies.

Twee busdiensten verzorgen het vervoer van de kinderen.

1. Het busje van de leefschool “Eikenkring” voor de kinderen die aan de rand van Lokeren wonen.
  2. De gemeentelijke bus haalt de kinderen op die op grondgebied Zeveneken wonen.
Tarieven

Er wordt gewerkt met vaste abonnementen per trimester.

Volledig abonnement: € 50,00
Half abonnement: € 25,00
Occasioneel: € 12,50

Voor dit laatste tarief kunnen de kinderen maximaal tweemaal per week meerijden.

Er is een prijsvermindering voor meerdere kinderen van eenzelfde gezin. Het tweede kind betaalt 75 %, een derde en volgend kind 50%.

Betaling

De abonnementen worden na afloop van elk trimester verrekend met de schoolrekening of via de gemeente.