Schoolreis

Op dinsdag 21 mei vertrokken we met een bus vol enthousiaste kleuters richting Sint-Niklaas. De donkere wolken dreven met ons mee maar eens daar aangekomen kwam de zon ons toch af en toe verwarmen. Al bij al werd het een mooie lentedag!

De kleuters konden de hele dag klimmen, klauteren, springen, schommelen, glijden,…niets dan blije gezichten.

’s Middags gezellig samen picknicken, nieuwsgierig naar wat de vriendjes mee hadden als lunch en even bijbabbelen, mooi om te zien.

Gedurende de dag werden ze verwend met een appel, een koek én als kers op de taart…een ijsje!

Moe en uitgespeeld keerden we rond 16u30 terug richting Zeveneken…de busrit was voor sommige kleuters dé ideale plek om een dutje te doen:)

We verzamelden alweer mooie herinneringen aan een bijzonder geslaagde schoolreis!