Wegwijs

Lees hier alles wat je moet weten over onze school

Van het menu tot het busvervoer, alles kom je te weten op deze pagina. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag en kunt u ons een mailtje sturen.

Inschrijven

Fijn dat u interesse heeft in onze school. U kan op elk moment, na afspraak (telefonisch of via mail), langskomen met je zoontje of dochtertje.

Inschrijven

Maximumcapaciteit

Dagschema

Ochtendopvang

Lessen

Speeltijd lagere school
Speeltijd voor de kleuterschool
10.20/10.35 - 12.00
Lessen op woensdag eindigen om 12.00
Middagpauze
Lessen
Speeltijd lagere school
Einde van de schooldag

Kleine studie

Afwezigheden

Oudercontacten

Een oudercontact kenmerkt zich door wederkerigheid tussen leerkracht en ouders. Er wordt informatie uitgewisseld over de evolutie van het kind in zijn totale ontwikkeling en tevens voldoende tijd genomen om bepaalde vragen van de ouders of de leerkracht te bespreken. Gezamenlijk opvoeden vraagt immers om de beste communicatie en inspanningen tot gelijkgerichtheid.

oudercontacten

rapporten

Maaltijden en drankjes

Op onze school heeft u de mogelijkheid om warme maaltijd met soep en water of boterhammen met een drankje (plat water, bruisend water, chocomelk of soep) te nuttigen over de middag.

maaltijd en drank

Maaltijden kleuterschool

Maaltijden lagere school

Lactose en glutenvrije maaltijden

opvang en studie

opvang en studie

MEER

Busvervoer

Er is een gemeenschappelijk leerlingenvervoer voor alle scholen van Lochristi. Het gemeentebestuur staat in voor de organisatie in samenwerking met de directies. Twee busdiensten verzorgen het vervoer van de kinderen.

BUSVERVOER

MEER