Maaltijden en drankjes

Middagmaal
Op onze school heeft u de mogelijkheid om warme maaltijd met soep en water of boterhammen met een drankje (plat water, bruisend water, chocomelk of soep) te nuttigen over de middag.
De prijs hiervan vindt u terug in het schoolreglement.

Opgelet! Warme maaltijden die werden besteld en de dag zelf worden geannuleerd, zullen aangerekend worden (behalve bij ziekte).
De dag zelf kan men geen warme maaltijden meer bestellen.

Dranken
In de kleuterschool drinken de kleuters in de voormiddag van hun eigen drinkflesje met water. ‘s Middags is er de mogelijkheid om een drankje of soep van de school aan te kopen of om water te drinken van de eigen drinkfles. Deze keuze maakt u bij de start van het nieuwe schooljaar.

In de lagere school kunnen de kinderen zowel in de voormiddag als tijdens de middag een drankje aankopen. Ze kunnen ook steeds van hun meegebrachte drinkfles drinken. Deze mag enkel gevuld worden met water. De keuze om zelf water mee te brengen of om een drankje/soep aan te kopen, maakt u bij de start van het nieuwe schooljaar.