|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16
-
Stagiaire Jana in 3K
-
Multimove (1L en 2L)
• •
|
17
-
Stagiaire Jana in 3K
-
Uitstap Knuffelboerderij (2K)
-
Buitenspeeldag
• • •
|
18
-
Stagiaire Jana in 3K
-
Multimove (2K en 3K)
• •
|
19
-
Stagiaire Jana in 3K
-
Rapport 3
• •
|
|
|
22
-
Stagiaire Jana in 3K
-
Inzameling producten Welzijnsschakels
-
Oudercontacten lagere school (iedereen)
-
Bezoek aan de lieve mensen (WZC)
-
Infoavond bosklas
• • • • •
|
23
-
Stagiaire Jana in 3K
-
Inzameling producten Welzijnsschakels
-
Oudercontacten lagere school (iedereen)
-
Alles met de bal (4L)
Alles met de bal (4L)
23 april 2024 08:30 - 12:00
Stedelijk sportcomplex Durmehal
Van 9 tot 11.30 uur
€ 3,5
Bekijk meer details
-
Multimove (1L en 2L)
• • • • •
|
24
-
Stagiaire Jana in 3K
-
Inzameling producten Welzijnsschakels
-
Oudercontacten lagere school (iedereen)
-
Fietsweek lagere school
-
Spreker Broederlijk Delen (5L)
• • • • •
|
25
-
Stagiaire Jana in 3K
-
Inzameling producten Welzijnsschakels
-
Oudercontacten lagere school (iedereen)
-
Fietsweek lagere school
-
Zwemmen
-
Multimove (2K en 3K)
• • • • • •
|
26
-
Stagiaire Jana in 3K
-
Inzameling producten Welzijnsschakels
-
Oudercontacten lagere school (iedereen)
-
Fietsweek lagere school
-
BAM-dag (3L)
BAM-dag (3L)
26 april 2024 08:30 - 12:00
Beweeg Anders en Meer interactief
Sporthal Lokeren
€ 3.5 per leerling
van 9 tot 11.30 uur
Bekijk meer details
• • • • •
|
27
-
Stagiaire Jana in 3K
-
Inzameling producten Welzijnsschakels
-
Oudercontacten lagere school (iedereen)
-
Vormsel
• • • •
|
28
-
Stagiaire Jana in 3K
-
Inzameling producten Welzijnsschakels
-
Oudercontacten lagere school (iedereen)
• • •
|
29
-
Stagiaire Jana in 3K
-
Inzameling producten Welzijnsschakels
-
Oudercontacten lagere school (iedereen)
• • •
|
30
-
Stagiaire Jana in 3K
-
Inzameling producten Welzijnsschakels
-
Oudercontacten lagere school (iedereen)
-
Veilig op weg (4L - 5L - 6L)
Veilig op weg (4L - 5L - 6L)
30 april 2024 09:00 - 12:00
Dode hoek (theorie en praktijk)
Bekijk meer details
-
Multimove (1L en 2L)
• • • • •
|
|
|
|
|
|